1 juli 2012

herp

Nu ska jag hålla igång det här! Det är som att träna, om man gör det oftare får man bättre resultat :D
Det där lät så mycket bättre i mitt huvud :/

Jaja, idag har jag inte gjort någonting. Det är sommarlov och jag har ledig = Jag ska inte göra något.
Jag kunde ha börjat packa upp alla lådor. Men jag har ingen stanns att ställa allt...
Har inte skaffat fler möbler så det är inte så konstigt

På tisdag åker jag till Göteborg! :D
Och mamma ska köra hela vägen med pappas bli.. Det känns inte helt hundra för hon har ingen aning om hur man kör den..
Vi åker dit för att mamma och pappa ska på konsert och jag älskar att vara i Göteborg. Det är mysigt och där finns ALLA bra affärer. Och när jag säger ALLA så menar jag ALLA. Punkt.
När vi kommer ner ska vi på Liseberg. Dagen efter, innan konserten, blir det shopping. Och sen åker vi hem på torsdagen. Inget konstigt.
Önskar att Pewdiepie inte spenderade sommaren i Italien, för då skulle jag helt klart leta efter honom :3

Jag vill ha hårförlängningar (vettefan hur jag stavar)
Om jag klippte mig lite kortare och klippte upp det lite till så skulle jag (med hårförlängingar) få lite Scene liknande hår och det vill jag ha ;___;
Fast hårförlängningar är jättedyra om man inte typ köper dåliga... Fast det har jag inget problem med så länge jag kan duscha och platta dom. Kan man duscha med dom? Det måste väl gå...
Jaja, jag har hittat en hemsida säljer hårförlängningar, peruker, ALLT! Funderar på att vända mig till dom om jag ska skaffa :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar